Ви нудиме можност да ги добиете истите обуки со 50% попуст односно по цена од 15.000 денари.
Обуките ќе се одржуваат во попладневните часови.
Краен рок за аплицирање е до 31-ви август 2020!
Пополнете го формуларот за пријавување кој се наоѓа најдолу на оваа страна и одберете ја обуката за која сте заинтересирани.
AutoCAD – 2D Digital drafting Basics
Проектирање и исцртување на технички проекти со користење на дигиталната алатка AutoCAD
Времетраење на обуката: 10 работни денови и 20 наставни часови
Број на слободни места: Минимум 1 место, Максимум 10 места во група. Максимално 5 групи во еден циклус.
Јазици на изведување на обуката: македонски
Цена: 30.000 ден.
Цена со 50% попуст: 15.000 ден.
+Кратка содржина на обуката:
1. Што ќе постигниме и кои се придобивките од обуката?
2. Преглед на работната околината во AutoCAD.
3. Подесување на работната околина пред почеток со работа.
Ден 2 (2 часа):
4. Креирање на потребните Layer-и за работа.
5. Креирање на едноставни цртежи и поставување во соодветен Layer.
Ден 3 (2 часа):
6. Запознавање и работа со командите за манипулација со објектите.
7. Организација на цртежот.
Ден 4 (2 часа):
8. Запознавање и работа со командите за модификација на објектите.
9. Внесување на текст.
Ден 5 (2 часа):
10. Шрафирање на објектите.
11. Запознавање и работа со дополнителни команди за цртање.
Ден 6 (2 часа):
12. Изработка на рамка во Layout-от.
13. Внесување на податоците за цртежот.
Ден 7 (2 часа):
14. Поставување на погледите и пресеците во Layout-от.
15. Котирање на објектите.
Ден 8 (2 часа):
16. Подготовка и печатење на цртежите.
Ден 9 (2 часа):
17. Анализа на цртежите.
18. Корекција на забелешките дадени од страна на менторот.
Ден 10 (2 часа):
19. Повторување на материјалот во кратки црти.
20. Одговарање на прашања поставени од учесниците во врска со материјалот.
21. Заклучок и резиме
Методи кои ќе се користат при спроведување на обуката: презентација, симулација, видео, дискусија, индивидуална и тимска работа
AutoCAD – 2D Digital drafting Advanced
Напредно проектирање и исцртување на технички проекти со користење на дигиталната алатка AutoCAD
Времетраење на обуката: 10 работни денови и 20 наставни часови
Број на слободни места: Минимум 1 место, Максимум 10 места во група. Максимално 5 групи во еден циклус.
Јазици на изведување на обуката: македонски
Цена: 30.000 ден.
Цена со 50% попуст: 15.000 ден.
+Кратка содржина на обуката:
1. Што ќе постигниме и кои се придобивките од обуката?
2. Преглед на работната околината во AutoCAD.
3. Подесување на работната околина пред почеток со работа.
Ден 2 (2 часа):
4. Креирање на потребните леери за работа.
5. Креирање на потребните елементи за изработка на цртежот.
Ден 3 (2 часа):
6. Креирање на блокови.
7. Поставување на блоковите во соодветни леери.
Ден 4 (2 часа):
8. Работа со командите за модификација на објектите.
9. Едитирање и растурање на блокови.
10. Запознавање со координатните системи и промена во зависност од потребите.
Ден 5 (2 часа):
11. Поврзување на еден цртеж со друг со внесување на референтна подлога.
12. Изработка на рамка во Layout-от и внесување на параметри.
Ден 6 (2 часа):
13. Поставување на погледите и пресеците во Layout-от.
14. Замрзнување и заклучување на непотребните леери.
15. Внесување на податоците за цртежот со дополнителна команда поврзана со параметрите.
Ден 7 (2 часа):
16. Формирање и едитирање на стил за котирање.
17. Котирање на објектите.
Ден 8 (2 часа):
18. Изработка на Excel табела со потребни информации за цртежот (површина, материјал).
19. Поставување на табелата во цртежот.
Ден 9 (2 часа):
20. Подготовка и печатење на цртежите.
21. Корекција на забелешките дадени од страна на менторот.
Ден 10 (2 часа):
22. Повторување на материјалот во кратки црти.
23. Одговарање на прашања поставени од учесниците во врска со материјалот.
24. Заклучок и Резиме
Методи кои ќе се користат при спроведување на обуката: презентација, симулација, видео, дискусија, индивидуална и тимска работа
Revit Architectural – BIM Digital Design Basics
Проектирање и исцртување на технички проекти со користење на дигиталната алатка Revit
Времетраење на обуката: 10 работни денови и 20 наставни часови
Број на слободни места: Минимум 1 место, Максимум 10 места во група. Максимално 5 групи во еден циклус.
Јазици на изведување на обуката: македонски
Цена: 30.000 ден.
Цена со 50% попуст: 15.000 ден.
+Кратка содржина на обуката:
1. Што ќе постигниме со обуката?
2. Кориснички интерфејс
3. Што треба да направите на почетокот?
Ден 2 (2 часа):
4. Столбови
5. Ѕидови
Ден 3 (2 часа):
6. Врати и прозорци
7. Погледи
Ден 4 (2 часа):
8. Моделирање на подови
9. Морелирање на кровови
Ден 5 (2 часа):
10. Моделирање на тавани
11. Поставување на мебел
Ден 6 (2 часа):
12. Моделирање на скали
13. Топографија
14. Простории
Ден 7 (2 часа):
15. Креирање на 3Д Слики од објектите
16. Графичко претставување
Ден 8 (2 часа):
17 Детализирање
18. Алатки за модифицирање
Ден 9 (2 часа):
19. Печатење и извезување на цртежите
20. Поврзување на дополнителни фајлови
Ден 10 (2 часа):
21. Дефинирање на Фамилии и Параметри
22. Резиме и Заклучок
Методи кои ќе се користат при спроведување на обуката: презентација, симулација, видео, дискусија, индивидуална и тимска работа
Revit Architectural – BIM Digital Design Advanced
Напредно проектирање и исцртување на технички проекти со користење на дигиталната алатка Revit
Времетраење на обуката: 10 работни денови и 20 наставни часови
Број на слободни места: Минимум 1 место, Максимум 10 места во група. Максимално 5 групи во еден циклус.
Јазици на изведување на обуката: македонски
Цена: 30.000 ден.
Цена со 50% попуст: 15.000 ден.
+Кратка содржина на обуката:
1. Поставување на стандарди за Означување
2. Поврзување на други Revit фајлови
3. Фази на проектот
Ден 2 (2 часа):
4. Управување со погледи
5. Алатки за моделирање на теренот
Ден 3 (2 часа):
6. Моделирање на маси
7. Напредно моделирање на ѕидови
Ден 4 (2 часа):
8. „Curtain walls”
9. Напредно моделирање на подови
Ден 5 (2 часа):
10. Напредно моделирање на скали
11. Рампи
Ден 6 (2 часа):
12. Држачи за скали (гелендери)
13. Напредно моделирање на кровови
14. Групирање
Ден 7 (2 часа):
15. Составни делови
16. Склопови
Ден 8 (2 часа):
17. Површини и Простории
18. Креирање на листи (Scheduling)
Ден 9 (2 часа):
19. Детализирање
20. Презентација
Ден 10 (2 часа):
21. Спподелување и работа во мрежна околина
22. Резиме и Заклучок
Методи кои ќе се користат при спроведување на обуката: презентација, симулација, видео, дискусија, индивидуална и тимска работа
Дигитален Маркетинг(SEO)
Основен курс за дигитален маркетинг со посебен осврт кон SEO(Оптимизација за пребарувачи)
Времетраење на обуката: 10 работни денови и 20 наставни часови
Број на слободни места: Минимум 1 место, Максимум 10 места во група. Максимално 5 групи во еден циклус.
Јазици на изведување на обуката: македонски
Цена: 30.000 ден.
Цена со 50% попуст: 15.000 ден.
+Кратка содржина на обуката:
1. Што е Дигитален Маркетинг?
2. Дисциплини во дигиталниот маркетинг
Ден 2 (2 часа):
3. Што е SEO?
4. Разлики меѓу оптимизација на веб страната и оптимизација надвор од веб страната
Ден 3 (2 часа):
5. Анализа на клучни зборови
6. Анализа на конкуренција
Ден 4 (2 часа):
7. Како работат веб страните?
8. Клучни HTML елементи кои се важни за SEO
Ден 5 (2 часа):
9. Систем за менаџирање на содржината на веб страните (WordPress)
10. Оптимизација на наслови и описи на веб страните
Ден 6 (2 часа):
11. Оптимизација на содржината на веб страните
12. Оптимизација на слики поднаслови и патеки(URL)
Ден 7 (2 часа):
13. Зпознавање и работа со Алатките за анализа: Google Analytics и Google Search Console
Ден 8 (2 часа):
14. Линкови и внатрешно поврзување на внатрешните страни
15. Алатки за анализа и наоѓање на потенцијални линкови
Ден 9 (2 часа):
16. Вовед во Google Ads
17. Запознавање и работа со Google Keyword Planner
Ден 10 (2 часа):
18. Маркетинг за социјални медиуми
19. Резиме и Заклучок
Методи кои ќе се користат при спроведување на обуката: презентација, симулација, видео, дискусија, индивидуална и тимска работа
Маркетинг и менаџирање на социјални медиуми
Како се пишува текст/содржина, како се подготвува стратегија, како се дефинирате публика, како се планираат и организираат кампањи, како се управува со најзначајните маркетинг канали, како се дизајнира користејќи бесплатни алатки
Времетраење на обуката: 10 работни денови и 20 наставни часови
Број на слободни места: 10 места
Јазици на изведување на обуката: македонски
Цена: 30.000 ден.
Цена со 50% попуст: 15.000 ден.
+Кратка содржина на обуката:
1.Цел на социјални медиуми и медиумска писменост
2.Трендови и трансформација на социјални медиуми
Ден 2 (2 часа): Бренд и лојалност: B2C и B2B маркетинг
3. Социјални медиуми во B2C маркетинг
4. Социјални медиуми во B2B маркетинг
Ден 3 (2 часа): Стратегија за дигитален маркетинг и социјални медиуми
5.Дефинирање на цели, целната публика, позиционирање, идентитет на брендот
Ден 4 (2 часа): Креирање на содржина 1
6.Начини и правила за креирање текст/содржина според маркетинг модел
7.Вежба и дискусија
Ден 5 (2 часа): Креирање на содржина 2
8. Платформи за планирање на текст/содржина
Ден 6 (2 часа): Дизајн , а не сте дизајнер
9.Алатки и бесплатни ресурси за дизајн: фотографија, инфографик, видео и сл.
10.Вежба и дискусија
Ден 7 (2 часа): Менаџирање на кампањи 1
11.Видови на кампањи, таргетирање и сетирање на буџет на кампања
Ден 8 (2 часа): Менаџирање на кампањи 2
12. Планирање и водење на кампања (симулација на кампања)
Ден 9 (2 часа): Кризно комуницирање
13.Развој на план за кризно комуницирање
14.Симулација и дискусија
Ден 10 (2 часа): Ресурси, мониторинг и евалуација
15. Останати ресурси за социјални медиуми, мониторинг и известување
16. Евалуација на обуката
Методи кои ќе се користат при спроведување на обуката: презентација, симулација, размена на улоги, видео, фотографија, дискусија, индивидуална и тимска работа